9 maj 2008

Live

Ny videokamera + Tilly + jag =



Experimenterar med kameran eftersom jag lovat J att jag ska föra videodagbok, men kan inte riktigt lista ut hur jag ska kunna bränna ner dvd:er när jag inte har en dvd-brännare...

Lyckades i alla fall efter mycket om och men överföra till datorn (vill/hinner/orkar ju inte spara tid och läsa bruksanvisningen) och sen till bloggen, men det tog sådan tid att jag tror att detta blir första och sista gången jag videobloggar...

Här kan ni i alla fall se min lilla Tilly live!

4 kommentarer:

Tankevågor sa...

Vad söta ni är!!! :-)

Men din mage syns ju inte!!! När var det nu igen som bebben ska komma ut?

Thérèse sa...

Vad kul , vad söta ni är. Blir ju nästan lite sugen på en liten vovve när jag ser det där. Dottern tjatar om hund... Håller med Londongirl , var är magen?

christel sa...

Jag tyckte också ni var jättesöta! Och kul med lite videobloggande :) Men det finns väl enklare sätt än att behöva lägga upp videon på youtube?

Lisa Christensen sa...

Londongirl: Den kommer i slutet på augusti, så jag är i sjätte månaden nu. Jag tycker att det syns en del nu, men kanske inte så mycket när Tilly sitter i knät :)

Thérèse: Det är såå härligt med hund! Man får så otroligt mycket kärlek (och lite motion på köpet). Kan absolut rekommenderas, ett verkligt lyckopiller!

Christel: Nej, det gick inte att lägga upp via blogger, you tube var det enklaste. Tror att det jag spelar in med videokameran tar för mycket plats, får filma med vanliga kameran om det ska bli något mer videobloggande...