18 april 2009

Spa:ad

Idag blev jag - som inplanerat - bortskämd. Det var helt underbart. Lavendelolja och Bach och nu är jag mjuk som lera i kroppen. Varför har jag inte varit på spa här tidigare?
.
(Om ni kommer till Seychellerna: Lifestyle Spa, Aarti Chambers Building, Mont fleuri. Helkroppsmassage för ca 250 kr kära vänner!)
.
Dagen fortsatte i samma sävliga mode. Jag sov middag i två timmar tillsammans med Prinsessan, J lagade god middag och nu dricker jag ett (mini-)glas rödvin som avslutning på kvällen.
.
Imorgon är det car boot sale på en del av vårt liv här.

13 kommentarer:

♥ Sanna ♥ sa...

Underbart!!! önskar att jag vore där..haglade i stockholm i dag suck april är verkligen lureriets månad....
KRAM

Mia sa...

Haha, ja kommer jag dit en dag ska jag försöka minnas det.
Låter helt underbart med massage, mina axlar hade sannerligen inte tackat nej.

Haft en bra påsk?
Kram MIa

Svensk chekchouka sa...

oj, du ska flytta till stockholm alltsâ, hade inte fattat det. Jag har läst tillbaka lite och kan som utlandssvensk sedan 19 âr säga tt jag känner igen mânga tankar du har.

Tess sa...

Gud vilken ljuvlig dag du har haft! Vad skönt :)
Kram

Anonym sa...

Så skönt det låter. Kunde behövt det efter min strikta tränings regim som jag nu genomgår!

Miss Agda sa...

Men herregud vad underbart det låter! Kan inte vi byta liv, ens några dgr ;-)

Lisa Christensen sa...

Sanna: Det låter verkligen som aprilväder! Om jag kunde skulle jag skicka lite sol till er. Kram

Mia: Det var helt underbart :) Påsken gick oss spårlöst förbi... Hoppas du hade en trevlig påskhelg!
Kram

Svensk Chekchouka: Oj, du är veteran! Tror du att du någonsin kommer att flytta tillbaka till Sverige?

Therese: Ja, det var fantastiskt att bli lite bortskämd! Kram

En weirdo's bekännelser: Träningsregim... Det skulle jag också behöva!

Miss Agda: Haha, jag kommer snart att byta ut mitt liv här mot Stockholm så det finns en ledig plats för en expat här på Mahé ;)

Sara sa...

Oooooooooh, vad härligt! Och sova middag i två timmar... Wow!

Svensk chekchouka sa...

Nej, jag kommer aldrig flytta till Sverige, jag har äntligen hittat hem!

Svensk chekchouka sa...

Nej, jag kommer aldrig flytta till Sverige, jag har äntligen hittat hem!

Lisa sa...

Later UNDERBART! Undrar oxa varför du inte gatt dit tidigare? ;)

Kram Lisa

R i Prag sa...

Det låter toppen.
Hoppas "car boot sale" dagen var till belåtelse.

Hälsningar från Prag

Lisa Christensen sa...

Sara: Det var lyx! Att få sova middag i två timmar alltså ;)

Svensk Chekchouka: Åh, vad härligt att du har hittat hem!! :D

R i Prag: Nja. Vi hade i alla fall en fransk familj på besök som inte kan engelska så jag fick öva min franska i flera timmar vilket kändes jättekul! Plus att de köpte vår dvd home cinema ;)