3 april 2009

Lockig eller lockig?

Det är inte frågan om, utan hur. Hur lockig? På en skala mellan 1-5. J har ju sitt rufs - även om hans lockar inte är av samma kaliber som mina förstås. Och mina lockar, ja, de är ett kapitel för sig.

Julie har fortfarande rakt hår, men när hon blir varm och svettig i nacken står fjunet upp i söta lockformationer.

Så jag antar att hon blir lockig. Om inte lockigt + lockigt = rakt enligt någon minus plus minus blir plus-hypotes som J framlade.

Ja, som ni förstår håller vi andan av spänning....

5 kommentarer:

farmor sa...

Kære Lisa.
Du er en fantastisk fotograf, og vi nyder de mange billeder, du lægger ud på bloggen.
Knus

Julies mormor sa...

Det ska bli så spännande att se hur håret blir! Just i den ålder hon är i nu brukar man börja se hur det "riktiga" håret kommer bli, efter att babyhåret fallit av.

Tess sa...

lockigt plus lockigt likamed rakt?! Ja,varför inte...allt kan hända, hehe.
Väntar med spänning!
Må så gott.
Kram

♥ Sanna ♥ sa...

Underbart vad stor hon har blivit tiden går snabbt har ni det bra?? hur länge blir ni kvar nu??
Tack för din kommentar hos mig mår bättre idag
KRAM

Lisa Christensen sa...

Farmor/svigermor: Tak, det er jeg glad at høre :)

Julies mormor/mamma: Jag har dock inte märkt att babyhåret fallit av, hon är fortfarande ankungefjunig ;)

I huvudet på Therese: Vi med! Ha det bra. Kram

Sanna: Vi flyttar till sthlm i maj. Kram