2 april 2009

Happy birthday!

J fyller år idag (Tillykke, skat!) och vi skålade med våra amerikanska vänner på Fisherman's Cove. När jag satt där, med hela den Indiska Oceanen framför mig, kändes det lite sorgligt att vi snart ska lämna allt detta. Speciellt som Madame J försöker muta J att stanna. Hon gör det så där lagom subtilt:

Om vi stannar får vi en villa med pool i Glacis för 45.000 rupees (ca 2000 euro och kliniken betalar hela kalaset). Då ingår även fantastisk utsikt över havet.

Men J är fullt upptagen med att leta efter en volvo...

9 kommentarer:

Julies mormor sa...

Hälsa och gratta J på födelsedagen!

Ingela sa...

Ja, jag håller med mormor: Gratta J så mycket från oss!

Kramar

Tess sa...

Gratta J från dina trogna läsare :)

Nadia sa...

Underbart vackra bilder!
Fick nästan en chock när jag såg bilden på dig och Julie, du är grymt lik min syster på bilden och jag trodde nästan för ett ögonblick att det var hon. :)

Mor sa...

Hjertelig tillykke fra fam. i Danmark. Knus

Jakob sa...

Tak for hilsnerne (hälsningarne). Det var en hyggelig (mysig) aften.

Anonym sa...

Gratulerar i efterskott. Måste verkligen åka dit...älskar de här bilderna!

Sara sa...

INgen idé att börja bli nostalgisk när beslutet är taget... Fast det är ju just då man blir nostalgisk. ;)

Lisa Christensen sa...

Nadia: Så lustigt! Nu blir jag väldigt nyfiken på att se min lookalike... :)

En weirdo´s bekännelser: Det är gudomligt vackert på Seychellerna! Kan verkligen rekommendera en resa hit.

Sara: Ja, dessvärre är det ju så... Men dina Sverigebilder gör det lättare! :)