29 april 2009

Näe....

Innan jag lägger upp en massa paradisbilder från vår resa måste jag bara publicera vårt nuvarande tillstånd:

Ni vet, vi skulle ju njuta av de sista dagarna på Mahé. Vandra i bergen bort mot den lilla stranden Anse Major, snorkla vid Anse Soleil, ta en båttripp över till Sainte Anne. Vi är bjudna till Cerf Island. Men alla planer är bara att kassera. I natt frös jag. Det var "bara" 26 grader (jag vet, jag vet, jag är superbortskämd). På söndag blir det sol, men då landar vi i Hamburg...

2 kommentarer:

Lisa sa...

Oj, aker ni redan i helgen! Spännande! I Skandinavien verkar det i alla fall vara fint väder, alltid nat :)

Stort lycka till med packningen!

Kram Lisa

annai sa...

Wow, åker ni i helgen!? Blandade känslor antar jag. Njut ordentligt de sista dagarna!
Kram