23 oktober 2008

Korrektur: Inga blå höns!

J har korrekturläst min blogg och jag håller visst på att lura er. Den vackra, öde stranden heter inte något med blå höns utan Anse Louis och inget annat.


Och den stranden finns varken med på kartan eller i mina guideböcker, så hör av er om ni behöver vägbeskrivning!

UPPDATERING: Gud, vad jag svamlar (solsting!), Anse Louis finns visst med på kartan (hur långt som helst från de blå hönsen dessutom). Jag märkvärdiserar visst bara. Eller så är jag trött. Men hittar i alla fall inte stranden i mina guideböcker. Så det så.

2 kommentarer:

Det Mörka Hotet sa...

...okej, men ligger stranden till höger efter stora vägen...? :-)

Lisa Christensen sa...

Jag har uppenbarligen sämre lokalsinne än jag trodde eftersom jag t.o.m gått vilse på kartan. Anse Louis finns visst utsatt! Långt ifrån de blå hönsen dessutom... Jag villar vidare på Seychellerna...