20 oktober 2008

Anse Soleil

Vi åker vidare söderut längs västkusten. J frågar om vi vill ta en omväg till en vacker plats, undangömd på en udde. Anse Soleil, solstranden, är inte en hemlighet längre, men den är fortfarande exklusiv nog för att man ska känna sig utvald och för att man ska kunna känna att man trasslat sig fram på småvägar och plötsligt funnit sitt eget paradis.


Vattnet var alldeles ljummet

Julie fick svalka sig i sitt lilla tält i skyddet av en palm.

Glader

J och Julie njuter av att äntligen vara tillsammans!


.
Mimmi Pigg på Seychellerna
.

10 kommentarer:

Ingela sa...

Julie blir bara sötare och sötare...hur ska det sluta? :-)

Det är en otroligt vacker plats ni är på, det tåls att upprepas!

Kram

Tankevågor sa...

Ni har ju hamnat i paradiset! Otroligt vackert! Nu tycker jag att lilla Julie är lik sin pappa på bilderna. .-)

Anonym sa...

Vilket paradis!

christel sa...

Åh vilka underbara bilder! Och vilken paradisö!

Det Mörka Hotet sa...

Åh, vilka toppenbilder!!!

Och trots att såväl mor som far är väldigt fina så är givetvis Julie än finare - speciellt som "Glader"! :-)

Lisa Christensen sa...

Ingela: Njuter så av skönheten är! Visst har Julie blivit söt :) Kan inte se mig mätt på henne och har tagit tusentals bilder av henne. Var tvungen att köpa en extern hd, för hon upptog all plats på min dator ;)
Kram

Londongirl: Ja, det säger alla - att hon är lik J. Hon ha definitivt fått hans färger iaf ;)

Barajagjohanna: Det här är nog så nära paradiset man kan komma med hänsyftning på naturupplevelser.

Christine: Och det fantastiska är att det är så orört. Man slipper trängas med turister och kan föreställa sig hur det var när de första människorna landsteg här.

DMH: Julie har totalt konkurrerat ut mig! ;)

Miss Marie sa...

allt såg så mysigt och härligt ut... tills jag fick se ödlan! jag tror inte jag skulle palla det! :D

Lisa Christensen sa...

Haha, de bor här i Paradiset! Helt ofarliga. Är inte rädd för dem, blev vaccinerad när jag var på Sri Lanka där det kryllade av dem...

Thérèse sa...

Vilken underbar bild på en leende Julie. Vilken härlig strand.

Lisa Christensen sa...

Thérèse: Stränderna är inte av denna värld. Det är precis så där reklamperfekt som det ser ut.