6 december 2008

Utmärkelse

Jag har fått en utmärkelse av Ingela:
Tack så mycket Ingela! Precis som Ingela skriver på sin blogg möttes vi först i bloggvärlden och sedan träffades vi i verkliga livet när vi båda hamnade på samma sjukhus med våra för tidigt födda döttrar.

Det har betytt otroligt mycket för mig att lära känna Ingela. Det är inte så många som man kan dela det speciella vi båda har fått gå igenom med prematurbarn, men vi förstår exakt hur den andra har det.
.
Eftersom Julie tar nästan all min tid hinner jag inte ge utmärkelser till alla bloggar som jag tycker så mycket om och följer. Dessutom har jag flera favoriter och vill inte gärna välja ut någon och välja bort en annan, men jag vill passa på att säga tack till alla som fortfarande hänger kvar här och kommenterar även om inläggen sinar ibland och även om jag inte alltid hinner kommentera hos er så ofta som jag skulle vilja. Men ni ska veta att jag kikar in hos er då och då när tiden tillåter även om jag kanske inte alltid efterlämnar några fotspår...