28 december 2008

Äntligen!

Där kring midsommar, när Sex and the City skulle ha premiär, var det meningen att jag skulle se den på bio. Men som ni kanske vet var det Julie som istället hade premiär i mitt liv.

Nu sex månader senare fick jag äntligen se filmen! Tack vare snälla Ingela. (Ingela och jag möttes på neonatalen i somras, innan dess hade vi stött på varandra i bloggvärlden.) På självaste julafton fick jag ett paket från Sverige...
.
Jag blev så glad! (Ni som känner mig vet att jag har hela skokartongen.) Det var en perfekt gräddbakelse till dessert efter julfirandet!
.
Tack så mycket vännen!

5 kommentarer:

Det Mörka Hotet sa...

*ryser*


Min äldsta dotter och jag skulle hyra DVD-film häromdagen och hon frågade om jag ville se just den där filmen...jag har fortfarande besvärande tics...! ;-)

Ingela sa...

Varsågod vännen! :-)

Det fanns ingen tvekan, när jag läste att du inte sett filmen och jag fick hem den i brevlådan och efter att jag försäkrat mig om att ni hade DvD, ja då skickade jag den snabbt som ögat. Vilken tajming sen...på självaste julaftonen fick du den! :-)

Kramar

Thérèse sa...

Kul. Jag gillade verkligen TV-serien och har också alla avsnitt men tyvärr blev jag lite besviken på filmen. Tyckte inte alls den var lika bra som serien. Fast kul att se den ändå så klart och kommer det en till film som det har pratats om kommer jag säkert se den med.

Lisa Christensen sa...

DMH: Haha, det är inte lätt att vara man! J såg filmen med mig, men så har jag också "tvingat" honom att se alla avsnitt av serien. Å andra sidan tittar jag nu på hans danska favoritserie Klovn (som f ö är sjukt rolig!!)

Ingela: Det var verkligen så omtänksamt av dig! :) Kramar

Thérèse: Jag hade bespetsat mig så länge och det var jättekul att se den och lägga den till sin kollektion, men jag håller med om att den inte var lika bra som serien. Tycker inte att det var lika många smarta repliker och svängningar i filmen. Men den var helt klart sevärd - bildskön och ett måste för ett SATC-fan som mig ;)

Det Mörka Hotet sa...

Stackars J: han MÅSTE älska dig något otroligt mycket! ;-)