26 september 2009

Sara

Igår spenderade jag en del av eftermiddagen med Sara på Blå Porten. Det var första gången jag träffade henne, men det var länge sedan jag stötte på henne i Taiwan. Då bodde jag i London och hennes blogg var en av de första som jag började läsa och sedan dess har jag följt med henne till Frankrike där hon nu bor med sin man och dotter.
För er som inte har läst henne rekommenderar jag ett bloggbesök på Korsika. Hennes inlägg är alltid intressanta, med elegant språk och vackra bilder (som får en att omedelbums vilja emigrera till Korsika). Det är inte många bloggar (om någon) som jag har följt så här länge. Därför var det speciellt roligt att träffa Sara i verkligeten.

4 kommentarer:

Helena sa...

Så kul att få träffa bloggare i det verkliga livet...alltid lika intressant och givande! Har också följt Sara ett tag och jag håller med dig - hennes språk är fantastiskt och bilderna är väldigt nära lika underbara som dina från Seychellerna... ;)

Thérèse sa...

Jag har träffat vå bloggare i verkligheten och det har alltid varit lika kul. Har känts som att träffa en gammal god vän. Nu när vi bor så nära varandra och jag delvis är Stockholmare (pendlar dit måndag till fredag och är ganska ofta där även helger) borde vi försöka få till en fika eller lunch. Inte bara dig utan även Julie vore underbart att träffa.

Sara sa...

Tack för senast, det var saaa trevligt!
Jag hör av mig till dig!

Kram, Sara

Lisa Christensen sa...

Helena: Visst är det kul!

Thérèse: Absolut! Säg bara till när du är i krokarna :)

Sara: Tack själv! Kram