10 september 2009

Saker att komma ihåg!

%#"#¤/&%(/****)%£ också!!! Men även om det känns %#"#¤/&%(/****)%£ just nu ska jag inte kollapsa eller smida mordiska planer mot min laptop. Jag ska påminna mig själv om följande:
  1. Jag har en kille som älskar mig och säger att han gör allt för mig (han vill också försöka hitta mitt försvunna dokument på datorn, men jag vill inte att han ska kika på mina sekretessbelagda dokument och hitta en massa fjant och melodramatiska texter, men han tycker att det är jag som är en melodramatisk fjant som inte låter mig hjälpas...)
  2. Jag har världens gulligaste dotter!!!
  3. Min graviditet fortlöper hittills bra (vecka 22, kära vänner!)
  4. Jag har trots allt en backup från i mars och om jag ska vara helt ärlig har jag inte precis varit någon superproduktiv Strindberg på sistone.
  5. Vi har hittills lyckats undgå svininfluensan.
  6. Jag och alla jag älskar är friska.
  7. Jag har tak över huvudet och mat för dagen.
  8. Jag har nu backup:at min backup-version!

4 kommentarer:

Sara sa...

Jag vet precis... Men jag klarar inte att räkna tillgångar när många timmars jobb går upp i rök... ;)

R i Prag sa...

YES! That's the spirit!

Lisa Christensen sa...

Det är ren överlevnadsstrategi...

Anonym sa...

l?rt en masse