28 maj 2009

Återseende

Igår träffade jag och Julie våra vänner Ingela, David och deras lilla dotter Ida. Ida och Julie låg på samma neonatalavdelning i somras och jag och Ingela har skrivit långa mail mellan Sverige och Seychellerna sedan i sensomras.
.
Det var underbart att ses igen; minnas och se framåt. (Läs gärna Ingelas inlägg om gårdagen här och här. Där kan ni också se bilder. Själv hade jag glömt kameran.)
.
Ingela och jag promenarade runt med barnvagnarna i ett soligt Vasastan. Det är just sådana saker som jag har saknat på Seychellerna. Och snart kommer en svensk sommar fylld med barnvagnsstroseri, sitta i parken, äta glass och ta igen tid med vännerna.

2 kommentarer:

♥ Sanna ♥ sa...

Önskar dig en mysig Morsdag vännen Ta hand om dig
KRAM

Lisa Christensen sa...

Tack! Hoppas att du också hade en fin mors dag! Kram