25 januari 2009

Utmärkelse


Sandbarnet har gett mig en utmärkelse. Tack så mycket!

Reglerna för utmärkelsen är följande: Vinnaren sätter loggan på sin blogg. Länka till personen som utmärkelsen kom från. Nominera minst fem andra bloggar. Länka till dessa bloggar i din blogg. Lämna ett meddelande till personerna på deras bloggar.

(Ni behöver inte följa reglarna, om ni inte har tid/lust.)

Jag nominerar: Londongirl för hennes blogg med otroligt vackra och inspirerande bilder av Stockholm och London, bilder som för ett ögonblick får en att vilja flytta tillbaka till sin hemstad igen. Min vän Ingela för hennes blogg om kost och träning (jag kan bara hoppas att jag kan få lite inspiration till att börja med någon fysisk aktivitet - jag är en officiellt erkänd latmask). Millan för sin fina blogg om sitt liv med familjen i Bristol (Millan skulle förstås ha haft mammabloggen-utmärkelsen, men jag är förvirrad av mig). Basilika som brukar blogga från London, men nu är i Mexiko. Marie som bl.a bloggar om sitt stundande bröllop med Engelsmannen.

3 kommentarer:

Ingela sa...

Åh tack vännen för utmärkelsen, vad glad jag blir!

Kramar

Basilika sa...

Tack! :)

Tankevågor sa...

Tack Lisa! Jag blir så glad över att du tycker om mina bilder. :-))
Kram