21 januari 2009

Utmärkelse: Underbar mammablogg

Ingela och Sara har gett mig utmärkelsen: Underbar mammablogg. Jag skickar tillbaka utmärkelsen till dem. Ingela bloggar om sin lilla dotter Ida som låg på neonatalen samtidigt som Julie. Sara har just flyttat till Korsika med sin lilla Véra.


Jag vill också sända vidare utmärkelsen till Johanna vars son låg på samma avdelning som Julie i somras och Sanna som bor i skärdgården med sina två barn.

Precis som min blogg, är inte alla dessa renodlade mammabloggar, men vi är alla mammor som skriver om våra liv och då och då tittar våra barn också in.

4 kommentarer:

♥ Sanna ♥ sa...

Tack ,vad gullig du är!!!
Hoppas att du mår bra med familjen, här har vi just nu minus 3 jätte bra efter att det töat så nu kan man inte gå normalt ute....hur är vädret hos er??
KRAMISAR

Anonym sa...

ja det har han verkligen!

Unknown sa...

Brukar kika in, men sällan lämna avtryck. Det tänkte jag ändra på NU. Därför har jag lämnat en utmärkelse till dig och din blogg på http://sandbarnet.blogspot.com/2009/01/tnk-vilken-tur-att-jag-hittade-tillbaka.html

Lisa Christensen sa...

Sanna: Vi har det bra, varmt och regnigt. Nu har det iaf vänt för er del och det går mot ljusare tider :) Kramar

Sandbarnet: Trevligt att du efterlämnade ett avtryck och tack för utmärkelsen!