7 januari 2007

Middag i Camden

Igår var vi på middag hos Lennart och Salima i Camden. Det var trevligt. Vi bjöds på en Jamie Oliverinspirerad lax med ansjovis och spanskt vin. Mycket gott. Salima är från Barcelona och Lennart är Jakobs gammal klasskamrat från Danmark.

Det var trevligt att vara lite social och träffa Lennart och Salima. Jag har ju ibland en tendens att glömma bort den yttre världen och istället drunkna i mina tankar, idéer och projekt. Tyvärr var jag så utmattad efter min två dagar långa arbetsvecka att jag inte orkade gå på den där salsabaren i Camden som vi hade talat om. Jag som längtat så efter att dansa salsa... Inspirerad av Let's Dance har jag till och med gett Jakob privatlektioner i vårt vardagsrum för att försöka skapa min alldeles egna danspartner. Men jag var tvungen att göra en Askunge och åka hem strax innan tolvslaget för att krypa under täcket och somna...

Inga kommentarer: