26 augusti 2010

Dada gogo gaga

Hon är bara två år, men har bättre koll än oss. När vi kom tillbaka från Seychellerna förstod vi plötsligt att vi hade missat något stort - Lady Gaga. Jag har fortfarande inte orkat sätta mig in i vem hon är eftersom jag har fullt upp med att lära mig alla barnsånger som jag tänkte att Julie skulle vara intresserad av. Men Julie har en ny idol. Hon har nämligen lyckats snappa upp Alejandro från bilradion. Hon sitter där i baksätet och sjunger med ("Annehandjo, annehandjo!"). Hon känner tydligen av vad som har hitpotential. Ja, snart är det väl bye bye med Pilutta och Pippi Långstrump!

1 kommentar:

Pumita sa...

Haha, hon vet verkligen vad som är inne! Så heter det förstås inte idag... coolt, kanske. :) Men ett tag till får man väl hoppas att Pippi duger också. Hon är en bra förebild.