7 november 2008

Afton vid Beau Vallon







.








13 kommentarer:

Miss Marie sa...

mmm, det där ser ju jätteskönt och varmt ut. härligt.

men jag trivs jättebra i fryskalla, mörka vintersverige. självklart. absolut. inte ett dugg avundsjuk. nope.

Anonym sa...

Åh, vad mysigt det ser ut. Jag sitter inne i min lägenhet och fryser... brr.

Tankevågor sa...

Ni bor ju i en vykortsvärld!! Finns de här fantastiska miljöerna på riktigt? ;-)

Läste att ni ska flytta utanför staden till ett hus. Det låter jätteskönt. Lycka till med flytten!
Kram

Anonym sa...

Billederne lyver lidt for jeg er altså lidt mere solbrændt.....
Jakob

Ingela sa...

Så vackert så vackert!

Du är utmanad i min blogg! :-)

Kram

christel sa...

Åh vilka bilder!!!! Njut!

Det Mörka Hotet sa...

Jösses, så du gjort om - jag höll på att inte känna igen mig!

Ja, verkligen toppenvackra bilder och ni är alla så himla fina: trevlig helg på er!

♥ Sanna ♥ sa...

Så finnt jag sitter ju här hemma och fryser trots raggsockor och kofta hmmm vill ochså till värmen!
Hur länge kommer ni att vara där?
KRAMISAR önskar dig en mysig helg med hela familjen!

Sara sa...

Ojojoj - vad vackert ni har det! Visserligen är inte Barcelona helt fel i heller men Barcelonas stadsstrand kan inte riktigt mäta sig med er paradisstrand! ;-)

Lisa Christensen sa...

Hoppas att ni alla haft en trevlig helg (även om det visst behövs raggsockor i novembersverige ;)!

Kram på er

Nässelblom och choklad sa...

Tack för kommentaren hos mig. Vilka härliga bilder och betraktelser du delar med dig av här. Värmande i det svenska novemberregnet. Vilken otroligt söt lite Julie i inlägget längre ner! Ha det bra!

Anonym sa...

Hej Lisa... Sa vackert!

Vantar fortfarande pa din onskelista ;-) Just det, kan du emaila mig er adress och hem tel (in case of emergency)
kram pa er!

Denise

Lisa Christensen sa...

Nässelblom och choklad: Vi tycker att Julie är världens sötaste - helt objektivt förstås! ;) Hoppas du haft en fin helg.

Denise: Snart är ni här...! Har mailat dig allt. Kram