20 november 2008

Abstinens

Tack till er som har kommenterat! Det har varit uppmuntrande att läsa.
.
Jag har märkt att jag är så arbetsskadad efter två års bloggande att jag även under min "bloggsemester" tänker: "Det här skulle vara bra bloggmaterial." Som när den kubanske läkaren börjar flirta så snart J och Julie är utom synhåll eller när sjuksköterskan erbjuder sig att amma Julie precis som om det vore den mest självklara sak i världen.
.
Jag velar fortfarande. Speciellt när Internet brakar ihop flera gånger om dagen. Det är så mycket jag skulle vilja berätta om livet på Seychellerna, men jag orkar inte blogga kravmärkt just nu, orkar inte ge min trötta blogg den där en om dagen-dosen.
.
Men det är mycket möjligt att jag återkommer. Jag har redan abstinens...

4 kommentarer:

Eva sa...

Jag tänkte just igår att jag saknade din blogg! Men så ville jag inte skriva och "tjata"! Du kan väl blogga sporadiskt, när andan faller på, bara? =)

Anonym sa...

I hope you will continue to blogg every now and then. I find your blogg interesting. And I like pictures of your cute little daughter.

Helen H (a swedish women in USA)

Det Mörka Hotet sa...

Ha, ha! Den där "yrkesskadan" känner jag igen - "Hm, det DÄR skulle vara intressant att blogga om."!

Men, jag hoppas du tar det lugnt och blogga bara någon gång då och då? Förstår om du får krupp på ert krånglande Internet.
Trevlig helg på er!!


Samuel

Lisa Christensen sa...

Eva: Vad roligt att höra! Ska försöka ge ifrån mig ett livstecken då och då ;)

Helen: Kul att du tycker att det är intressesant att läsa min blogg, att läsa sånt sporrar förstås...

DMH: Jag blir gaaalen på Internet här! Men det sägs att det är lite snabbare där vi snart kommer att bo. Vi får se.
Trevlig helg!