3 januari 2008

Tre dagar in i det nya året...

Senaste rapporten från England är att det varnas för snö idag, men än så länge ser allt grått och stillsamt ut. Jag är dock beredd på att kaos kan utbryta när som helst. Några flingor och allt stannar upp.

Senaste rapporten från Sverige är att Tilly har det bra, men hon svansar efter mamma och vill bäras hela tiden som en liten koalabjörn.

Jag borde förstås göra bokslut över 2007 också, men det mesta av det som hänt är inte bloggmaterial så jag hoppar över det. 2008 har i alla fall börjat lovande och jag hoppas att det blir det bästa året!

5 kommentarer:

Pumita sa...

Det är klart det blir bäst! ;)

Tankevågor sa...

Snö i London vore väl mysigt. :-)

Skönt att Tilly klarade det hela!!!

Nu har jag skrivit på smällaruppropet också. Hoppas det gör någon nytta.

Anonym sa...

Du ska ha det bästa året av alla, det önskar jag dig!

Det Mörka Hotet sa...

2008 blir ett toppenår - det tycker jag vi siktar på: god fortsättning och hoppas vädret inte ställer till det alltför mycket hos er!

Lisa Christensen sa...

Pumita: Ja, hoppas det!

Londongirl: Så bra! Ju fler, desto bättre.
Det blev förstås ingen snö här. Falskt alarm som vanligt...

Erik: Det önskar jag också dig!

DMH: Tack och god fortsättning du också!