6 juni 2008

Min tur?

Jag är aldrig så där jätteförtjust i att fylla år nu för tiden, men jag kom just på att när jag var i Sri Lanka blev jag spådd i handen av en uråldrig man som sa att jag skulle få mer tur i livet efter X år. Får se om det stämmer...

EN LITEN UPPDATERING:
Ibland kan det kanske verka som om jag har en massa tur, men detta är ju också den censurerade versionen av mitt liv. Fast jag ska också erkänna att jag verkligen har haft mycket att vara tacksam över den senaste tiden!

4 kommentarer:

nurseblog sa...

En uråldrig man på Sri Lanka, det låter som att han borde veta vad han pratar om..
Klart du får mer tur!
Ha en riktigt fin dag i solen, och stort grattis! (om det är idag du fyller)

Millan sa...

Nu har jag last ikapp lite igen :-). Grattis i efterskott! Du gjorde helt ratt i att ata upp cheesecake dagen efter. Jordgubbar innehaller ju massor av nyttigheter som sagt! ;-)
Appropa dina inlagg om vad man bor o itne bor gora som gravid och hur organiserad man ar sa kan jag bara halla med dig. Jag sitter just nu och dricker en kopp kaffe (med koffein) och den har graviditeten har jag knappt nagon koll pa vad jag inte bor ata. Bland annat tror jag inte att jag far i mig tillrackligt med omega 3. Jag ater ngo bara fisk en gang i veckan...

Forra graviditeten hade jag koll pa det mesta kanns det som. Jag visste exakt hur stort barnet var hela tiden och aven om jag inte hade kopt en massa saker sa hade jag en gedigen lista pa saker som jag kopte i sista minuten typ. Den har gangen har jag inte ens borjat tanka sa langt. Det loser sig liksom!

Hoppas du njuter av sommarvarmen i Sverige. Har lyser solen just nu. men det behover inte innebara att den fortfarande gor det om 20 minuter... vaxlande molnighet... sa trist!

Anonym sa...

Det är väl den censurerade verisionen man har på bloggen kan inte bara skriva negativa saker eller kan man det.
Du är värd all tur du har , hoppas att du får en mysig nationaldag
KRAMISAR

Lisa Christensen sa...

Nurseblog: Tack, det var i tisdags. Jag tyckte också att en uråldrig man borde veta vad han talar om ;)

Millan: Man coolar nog ner sig med tvåan, vilket är tur för man orkar ju inte oroa sig hela tiden. Jag vill hela tiden ha koll så jag är en riktig nybörjare ;)
Sverige är visst varmast i Europa, men idag blev det nästan lite för mycket av det goda - 30 grader, höll på att smälta bort... delar gärna med mig lite till er!

Sanna: Jag har en dagbok för det ocensurerade :) Hoppas att du också får en fin nationaldag! Min har hittills varit härlig, men varm! Kram