3 juni 2009

Hoppsan, så blev man ... år!

Jag blir visst ett år äldre idag, men jag vet inte... jag hade glömt bort att jag fyllde år, tills J väckte mig med ett grattis och lite senare ringde min svärmor från Danmark. Jag är säker på att mamma kommer med syrener som alltid (det är tradition, lila syrener på min födelsedag).
Det brukar vara vackert väder den 3 juni. I mina barndomsminnen är det nämligen alltid sol. Men jag tror att regnmolnen på himlen kommer att vinna över solen som just tittade fram.
.
Det blir inget firande idag.
Jag har viktigare saker att tänka på.
Så vi väntar och håller andan.
Ikväll vet jag förhoppningsvis om jag är lycklig eller inte.

19 kommentarer:

Linalotta sa...

Grattis på din dag!

Låter både spännande och kryptiskt...men jag hoppas att din dag slutar med att du är lycklig!

Kram

tilda sa...

hoppas du får det resultat du vill ha (;
grattis på födelsedagen!
kram

R i Prag sa...

Grattis på födelsedagen och håller tummerna för det andra, vad det nu kan vara:-)

mie sa...

Stort grattis på din födelsedag! Jag fyller också i juni (strax efter midsommar) och då är det också alltid bra väder!

Så himla spännande med "viktigare saker", du lämnar väl rapport?!

Basilika sa...

haller tummarna!

Fiviva sa...

Grattis hur ung blir damen?

Sara sa...

Stort grattis, men vad nyfiken jag blir... Både på din ålder (hemlighetsfull så det smäller om det) och på det andra. Hoppas allt blir bra!

Jess sa...

Grattis, du delar fodelsedag med min dotter :) Hoppas dina onskingar gar i uppfyllelse!

Millan sa...

Grattis pa fodelsedagen!! Hoppas solen vann over regnmolnen trots allt och att du blir lycklig ikvall :-). Kram fran bristol

Karin sa...

Grattis på födelsedagen och hoppas naturligtvis att det blir ett bra svaar ikväll!

barajagjohanna sa...

Men oj, vad nyfiken jag blir! Grattis på födelsedagen, hoppas den har varit lycklig!

London Mummy sa...

Ett stort grattis pa din dag, som narmar sig sitt slut nu. Ett lyckligt sadant hoppas jag! :-)
Kram fran London,
Catharina

Lisa sa...

Grattis!! Och jag hoppas verkligen pa en lycklig kväll, vad det än gäller.

Kul att du gillade min lilla serie av inlägg. :) Blir alldeles rörd att du tog dig tid att läsa ända fran början.

Stor kram Lisa

♥ Sanna ♥ sa...

Hoppas dagen slutade som du önskade vännen och grattis till tusen du unga kvinna!!!!
Ta hand om dig och släck vår nyfiken het nu SNÄLLA!!! jag vill ialla fall veta !!
KRAM

Anna sa...

Å, men GRATTIS !!

Mia sa...

Hoppas du är lycklig nu. Vad det än är så hoppas jag det.
Och ett litet Grattis får jag väl skriva? :)

Förresten nu med den nya bannerna är det första gången jag ser dig - daamn vad vacker du är!

Härlig Helg
kram Mia

Lisa Christensen sa...

Stort tack för alla era gratulationer och lyckönskningar!! :D

Trevlig helg & många kramar till er!

Anne sa...

åh grattis i efterskott. Hoppas att nyheterna var goda.

Lisa Christensen sa...

Tack, Anne! :)