2 februari 2010

God morgon...


Här sover man i godan ro när storasyster kommer...
.
Jag är ju tillbaka i Blogglandet, om än lite på halvfart än så länge. Det är inte helt lätt att administrera två bloggar och två småbarn så därför ekonomiserar jag och recyclar lite material från barnens blogg. Om jag hade tid skulle jag säkert skriva något intressant, filosofiskt eller fyndigt, men med några timmars stackatosömn, ett guldlockigt yrväder och en hungrig prins får det bli några bilder så länge...

7 kommentarer:

Millan sa...

Sa sota :-). Jag ar riktigt avis pa den dar bebisbubblan som ni ar i nu. Den ar helt underbar. Och du har helt ratt i att man inte alls kanner for att ta tag i varldsliga ting som rakningar!! Jag kommer ihag att jag forfasades over att nagon undrade om jag skulle hanga med och handla (mathandling alltsa). Jag kande mig alldeles for speciell for att ens kunna tanka tanken! Njut pa!
Kram

Rickard sa...

Äldre syskon är ibland en "plåga" för de yngre i familjen. Han växer säkert till sig så att han kan ge igen vid tillfälle:-)

MAJA: Style & Life by Leia sa...

och bilder ÄLSKAR vi att få:) så söt....och jag ser att även han har en förmåga att krypa ur sina strumpor;)

Kramar

♥ Sanna ♥ sa...

Men sååå söt, man glömmer så fort hur små dom var och visst känns ens stora barn helt plötsligt enorma...
Hoppas att du har det mysigt och att vi kan träffas ivår kanske med Ingela också skulle vara så kul.
KRAMISAR

Helena sa...

Känn ingen press...tror att alla håller med mig när jag säger att jag är glad att du delar med dig av några vackra bilder på lillprinsen... Stor kram till dig och din fina familj!

Pumita sa...

Åh, han är helt underbar! ETt stort grattis till hela familjen!

Jag har inte heller varit i Blogglandet på ett tag så jag har missat denna glada nyhet... men nu ska jag "hålla mig ajour" och blogga lite själv också, när lusten och tiden finns. Sköt om er!

Lisa Christensen sa...

Förlåt att jag är så dålig på att uppdatera och svara, men stort tack för alla era söta kommentarer!! Han är underbar :)

Sanna, ja, vore jättekul att ses med Ingela när det blir lite varmare ute!

Många kramar