24 september 2011

Dagens bebis


En månad gammal. På promenad i Observatorielunden.

10 kommentarer:

Sandra på Ön sa...

Så söt.

Sandra sa...

Sötnos!

Basilika sa...

Så fin! Tack för att du delar med dig.

Frau Atze sa...

tack för bilden - sá söt!

Johanna sa...

Hon ser ut att vara lik sina syskon! :)

Johanna sa...

Hon ser ut att vara lik sina syskon! :)

ullrika sa...

Nämen, jag har missat! GRATTIS! - så går det när man har för mycket att göra i "vanliga" världen... jag missar underbara nya små bäbisar i "mina" bloggar!

Hon är fantastisk! Och du också. Jättemycket hurra!!

Lisa Christensen sa...

Det ät NI som ska ha tack för att ni fortfarande tittar in här och kommenterar trots de få och sporadiska inläggen. Blir så glad över det ni skriver!

Visst är Vera lik de andra två :-) Otroligt när J och jag ändå är så olika varandra.

Hade hoppats att jag skulle hinna blogga lite mer nu när både Julie och Emil går på förskola, men med förskola kommer sjukdomar...

Kram på er!

Mia sa...

Åh så söt!

Lisa Christensen sa...

Tack :)