15 juni 2011

Picknick i Hagaparken

Jag fyllde år för någon dryg vecka sedan. Det var en underbar dag med lilla familjen. Först hade J gjort en underbar frukost med en massa goda - pastöriserade - ostar, sedan grillade vi i Hagaparken och på kvällen gick J och jag ut och åt middag.


Puss på födelsedagen, mamma!

Mormor och busungarna



Uttröttad av picknicken somnade lilleman på mormor när vi kommit hem.
Han var omöjlig att väcka, kunde bollas runt mellan famnarna hur som helst...

Lite senare på eftermiddagen slappade vi på balkongen.

6 kommentarer:

Sara sa...

Oh, fler underbara bilder pâ en vacker familj!

Frau Atze sa...

instämmer med Sara, fina bilder! Skönt att höra och se nágot frán dig!

Kati

maja...Style & Life by Leia sa...

Vackra, fina Lisa! Blir alltid lika glad när jag får se en liten uppdatering från ditt liv. Hoppas att livet känns lite bättre nu när det är sommar och ännu mer hoppas jag på att vi kan ses snart. Hur mår magen? hur mår DU?

PUSS puss

ullrika sa...

Stämmer in i skaran som hojtar om vackra bilder! Och din mamma, oj så ung och snygg hon är :)

Lisa Christensen sa...

Tack för de fina kommentarerna! :)

Maja: Det går ok, ganska mycket sammandragningar, men nu är det inte så långt kvar som tur är (33+0 imorgon!). Hoppas också att vi kan ses snart. Vi kan höras på fb. Kram

Ann sa...

Jag har världens vackraste guddotter! :-)