1 april 2010

Glad Påsk!

Förlåt! Jag är världens sämsta bloggerska, jag vet! Men det är bara för att jag försöker vara världens bästa mamma, men misslyckas på alla fronter just nu.

Allt jobbigt och allt underbart hopas på pyttesmå 67 kvm. Behöver mer utrymme, tid! Saker och ting - jag, bloggen, skrivande, städning, socialt liv m.m. - får inte plats. Mitt liv är verkligen fullproppat just nu.

Men tills allt saktat ner lite: Bilder på min älskade Prins som nu hunnit bli 2 månader!

Glad påsk!

9 kommentarer:

barajagjohanna sa...

Ta den tid det behöver. Vi förstår att det är mycket.

Så himla fin han är, din Emil!

Glad påsk på er.

Millan sa...

Sa fin han ar!!
Glad Pask!

Karin sa...

Vilken sötnos, förstår att du har svårt att slita dig från honom för att blogga!

Hoppas att du får en lugn och skön påsk med mycket mat och godis!

Tilda - Änglamamma till Liam sa...

så söt han är (; han är verkligen jättelik julie! :) hoppas ni haft en trevlig påskhelg.. kramkram

Lina sa...

GLAD PÅSK

Pumita sa...

Underbara bilder! Nu är ju påskhelgen snart slut (det har varit cybermörker hos mig också fast inte lika länge) men jag önskar dig allt gott och en härlig vår!

Tina sa...

Åhhh, vad söt han är. Hoppas du hittar lite lugn i tillvaron snart, förstår att det måste vara mycket med två små barn. Vi kvinnor är ju dessutom så väldigt bra på att vilja vara världsbäst på allt. Tänk på att det räcker att göra så gott man kan, det är bra nog! // Kram

maja....full av färg & form sa...

Känner igen mig så!!!! även om det bara är en liten som slåss om uppmärksamheten här. Fast vi bor å andra sidan ännu mindre;)

Vad tror du om att mötas upp snart= Finns orken nu när solen kommit kanske?

Kramar

Unknown sa...

Det är meningen att bara njuta av tiden som finns med lilla sötnosen så allt annat SKA läggas åt sidan!!
Tack för att du tog dig tid att blogga hos mig och självklart ska vi hitta på ngt i sommar..
KRAMISAR
och ta hand om dig och familjen sötnos!!!