26 juni 2013

Uppdatering

Jag borde kanske bara skriva "Och så levde de lyckliga i alla sina dar" som ett sista inlägg här. Eller i alla fall ändra namn från betraktelser till fragment. Det blir inte många ord här, men jag gick igenom årets bilder så här långt och kunde inte låta bli att dela med mig av några av dem här. So without further ado...

Junibilder från Stockholm





Våren i Danmark

Här är lite bilder från våren på Jylland. Farmor och farfars trädgård är ett underbart sagoland som man alltid längtar tillbaka till och där barnen kan bli fulla med sommar och bena bli fulla med spring. Jag tycker att dessa bilder avspeglar barnens personligheter så bra. Man kan se deras busighet och ana hur vilda och lekfulla de är. Kameran har fångat deras glada jag, så som jag alltid tänker på dem när vi inte är tillsammans, skrattande, fångade mitt i ett skutt!




Här är alla fem fångade på bild. (Det sker inte ofta!)


Lilla Vera utvecklar sin personlighet och blir allt mer bestämd...







6 kommentarer:

ullrika sa...

Det räcker så bra med foton! De talar lika väl som ord. Men... lite oftare mellan bilderna hade ju inte gjort dina gamla trogna läsare lessna :)

Härliga vardagsbilder du bjuder på! Ni har underbara barn, och de är perfekt fångade i ögonblicket!

Lisa Christensen sa...

Tack Ullrika för kommentaren! Det är så roligt att det fortfarande finns läsare som tittar in här och det är väl också det som gör att jag inte har kunnat sluta blogga helt. Jag hoppas att jag kommer att få tid och energi till lite mer bloggande nu :)

Frau Atze sa...

Sa skoent att läsa nagot av dig Lisa! Barnen har blivit jaettestora!!

Millan sa...

Harligt att 'hora' ifran dig. Ni ser ut att ha det bra och njuta av livet!! Sa stora barnen har blivit! Ja Sofia blir ju fem i ar och borjar skolan till hosten ... inte klokt.
Kram

Lisa Christensen sa...

dieAtze, visst har de blivit stora! Speciellt Vera har blivit stor, pratar och springer. Hon är numera en liten tjej med bestämda åsikter!

Millan, var inne och kikade hos dig. Otroligt så fort tiden går! Och att börja skolan är riktigt stort.
Kram

Lotta sa...

Tack så mycket :)