13 juni 2010

Tack!

För att ni finns kvar. Vill bara säga det. Trodde inte att någon kikade in här längre så jag blev positivt överraskad!

I skrivandes stund sitter jag och planerar vilken klänning jag ska ha på ett bröllop (inte mitt dock) medan J tittar på fotboll. Otroligt opolitiskt korrekt.

P.S. Vad är det med de där tutorna förresten? Det där som tutar under fotbollsmatcherna, jag blir galen! J menar att det handlar om passion. Vi har tydligen inte helt samma uppfattning om vad det där med passion innebär... Är det passionerat att tuta för fullt medan några andra sparkar på en boll?

2 kommentarer:

Lotta sa...

Nöjet är på min sida. :)

Jag blir också knasig på tutorna. För mig förstör det hela upplevelsen av matchen, tycker det blir mest jobbigt.

mie sa...

Vuvuzela heter den lilla tutan som låter så hemskt. Man kan ju lika gärna sätta sig i en bikupa!

Jag läser såklart fortfarande även om jag är sjukt dålig på att lämna spår efter mig.

Ha en fin sommar :-)

/mie